Dün, Microsoft’un Google karşıtı kampanyası Scroogled (düdüklenmek)’dan bahsettik. Bugün ise beklenen cevap The Verge’ e geldi.

Dün, 2012 Kasım ayında başlatılan kampanya kapsamında bardak, t-shirt gibi malzemelerin satışına başladı Microsoft. Beklendiği gibi çoğuda ilk gün tükendi. Google’ın elbette buna cevap vermesi gerekiyordu. Bunu yapabileceği iki yol var. Biri, kendisine yapıldığı gibi bir kampanya başlatmak, ki Microsoft’un bilgi çalma konusunda Google’dan aşağı kalır yanı yok, diğeri ise uygun bir dilde zeka gösterisi yapmak. 

Google kendine yakışanı yaptı:

“Microsoft’un son girişimi pek de süpriz olmadı, giyilebilir ürünlerde ki çekişme gittikçe kızışıyor” 

Buna yapılacak tek yorum ” That’s what I am talkin’ about bro!!”. 
Microsoft hala baskılı t-shirt satarken, Google Glassla haşır neşir. Bunlar sahnelerde görmekten zevk aldığımız lezzetli çipetpetler. Apple ile Samsung’dan da aynı performansı bekliyoruz.